Regulamin Sklepu Internetowego "ProPPF"
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Nazwa Sklepu:
Sklep internetowy funkcjonuje pod nazwą " ProPPF".
1.2. Dane Firmy:
Właścicielem sklepu jest Xtreme Andrzej Dąbrowski.
Adres siedziby: 59-220, Ul.Drzymały 10/4, Legnica, Polska.
NIP: 6912268451
Kontakt: Telefon - +48 780 151 000, Email - Info@proppf.pl.
2. Oferta Produktów
2.1. Kategorie Produktów:
Sklep oferuje produkty, związane z ochroną pokrycia lakierniczego samochodów. W tym folie ochronne.
2.2. Ceny:
Wszystkie ceny podane są w polskich złotych (zł) i zawierają podatek VAT.
3. Zamówienia i Płatności
3.1. Procedura Zamówień:
Zamówienia można składać poprzez platformę internetową sklepu: [proppf.pl].
3.2. Formy Płatności:
Akceptowane formy płatności: wszystkie dostępne przez bramkę płatniczą Przelewy24.
4. Dostawa
4.1. Koszty Dostawy:
Koszty dostawy są uzależnione od wybranego dostawcy i zgodne z obowiązującym cennikiem na stronie zamówienia.
4.2. Czas Dostawy:
Czas realizacji zamówienia do 48 godzin.
5. Zwroty
5.1. Warunki Zwrotów:
Produkty na zamówienie nie podlegają zwrotowi.
5.2. Procedura Zwrotu:
Zwrot produktów możliwy jest po wcześniejszym
skontaktowaniu się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W
celu zorganizowania zwrotu, prosimy o kontakt mailowy na adres: info@proppf.pl.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez sklep.
Odpowiedź będzie przesyłana drogą mailową.
Termin zwrotu środków po odstąpieniu od umowy wynosi 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego produktu.
Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej
metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę
zwrotu.
6. Reklamacje
6.1. Procedura Reklamacji:
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: info@proppf.pl.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
Odpowiedź na reklamację będzie przesyłana drogą
mailową i będzie zawierać szczegółowe informacje dotyczące decyzji oraz
ewentualnych działań podjętych w związku z reklamacją.
Zwroty środków związane z reklamacją będą przetwarzane w ciągu 14 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej
metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę
zwrotu.